Heb je een klacht over de zorg, behandeling of het verblijf bij De Woenselse Poort? Bespreek het dan eerst met degene die het aangaat. Vaak kom je in een gesprek samen al tot een oplossing. Kom je er onderling niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie.
Iedereen zet zich ervoor in om het verblijf bij De Woenselse Poort goed te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. In dat geval is het slim je klacht eerst te bespreken met de betrokkene. In veel gevallen klaart dat de lucht en kom je samen tot een goede oplossing.
Vind je het lastig om je klacht te bespreken, vraag dan iemand om je erbij te helpen. Bijvoorbeeld je behandelaar, de leidinggevende of de patiëntenvertrouwenspersoon.
Als het niet lukt om de klacht onderling op te lossen, kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie. Hoe je dat doet, lees je in de brochure 'Heeft u een klacht?'.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtencommissie via telefoonnummer (040) 261 37 10. De klachtencommissie is bereikbaar van maandag tot en met donderdag.