In een beveiligde omgeving zoals De Woenselse Poort gelden regels en voorwaarden. Dat maakt het soms extra lastig om naast je behandeling iets te ondernemen. Het Cliëntenservicepunt helpt je daarbij. Je kunt er - los van je afdeling, behandeling of therapie - mensen ontmoeten, jezelf ontspannen of werken aan je persoonlijke ontwikkeling.

Het Cliëntenservicepunt biedt je de volgende mogelijkheden:

  • cursussen die gericht zijn op herstel
  • trainingen voor een gezonde leefstijl
  • ontspanningsactiviteiten, denk bijvoorbeeld aan karaoke, bingo of barbecue
  • themabijeenkomsten over bijvoorbeeld leefstijl of financiën
  • meehelpen bij het organiseren van activiteiten
  • vrijwilligerswerk in samenwerking met trajectbemiddeling
  • gespreksgroepen
  • mogelijkheden voor opleiding of stage, in samenwerking met trajectbemiddeling


Het Cliëntenservicepunt werkt nauw samen met het Cliëntenbelangenbureau van concern GGzE.

Voor wie?

Alle cliënten van De Woenselse Poort kunnen terecht bij het Cliëntenservicepunt. Kun je niet naar het servicepunt komen, bel ons dan. Als je dat wilt, bezoekt een medewerker van het Cliëntenservicepunt je op de afdeling.

Contact

Vragen? We beantwoorden ze graag. Neem contact op met het Cliëntenservicepunt. We zijn geopend op maandag en woensdag van 16.00 tot 17.00 uur. Je kunt ook een afspraak maken.

Meer weten? Lees de brochure van het Cliëntenservicepunt De Woenselse Poort.

Wat zoek je?

Vind in een paar stappen de juiste informatie.

Help mij zoeken

De Woenselse Poort in programma 'Mensenwerk'

In 'Mensenwerk' van Studio040 laat Toon Walravens zien wat hij doet als zorgconsulent.

Bekijk de film