Cliëntenorganisatie

De cliëntenorganisatie zet zich in voor cliënten van concern GGzE. De Woenselse Poort is daar onderdeel van. Verschillende onderdelen komen op voor jouw belangen:

  • de cliëntenraden denken en praten mee over goede zorg en behandeling
  • het Cliëntenbelangenbureau heeft onder meer een informatie- en adviespunt dat je bijvoorbeeld helpt bij het zoeken naar vrijwilligerswerk
  • het Cliëntenservicepunt is specifiek voor cliënten van De Woenselse Poort. Het biedt je uiteenlopende mogelijkheden om je persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen.

Hulp op andere terreinen

Heb je vragen over andere zaken dan je behandeling? Deze medewerkers en organisatieonderdelen helpen je graag verder:

Sociale Zorgkaart De Woenselse Poort

Voor mensen die lang opgenomen zijn geweest, is het soms moeilijk om te vinden waar je voor hulp en ondersteuning na je ontslag terecht kunt. Deze informatie is samengebracht in de Sociale Zorgkaart De Woenselse Poort.

Bekijk de Sociale Zorgkaart

Klachten

Heb je een klacht over de zorg, behandeling of het verblijf binnen De Woenselse Poort? Dan zijn er verschillende manieren om deze aan te pakken. Lees verder op de pagina 'Waar kan ik terecht met mijn klachten'.

Sociale Zorgkaart

De Sociale Zorgkaart helpt je hulp en ondersteuning te vinden na je ontslag bij De Woenselse Poort.

Bekijk de zorgkaart

Waar kan ik terecht met mijn klachten?

Heb je een klacht over de zorg, behandeling of het verblijf in De Woenselse Poort? Bespreek het dan eerst met degene die het aangaat.

Lees meer